Success stories

GBM

Perioada: 2006-2008
Client: operator telefonie mobila
Conjunctura: produs complet nou pe piata Business-to-Business, oferit prin intermediul partenerilor (Global Business Market)

Probleme:
• nevoie de proceduri dedicate de vanzare directa consultativa aplicate produsului si tipului de vanzare implicat
• nevoie de crestere standarde de performanta la nivel calitativ

Solutie Media Mix:
GBM Project
• creare a doua traininguri de vanzare integral personalizate strict pe produs si domeniul telecom (GOODS si GOODS v.2) si a unui program de management al personalului de vanzare din domeniu (SalesManager Kit)
• contin proceduri de abordare client, de identificare situatie si de ofertare/negociere in conditii dificile
• implementare directa

Rezultate: GOODS si GOODS Advanced sunt considerate, in continuare, cele mai bune programe de training pentru vanzatorii care activeaza in domeniul GBM, iar implementarea acestor programe continua la mai bine de patru ani de la debutul proiectului.
GBM project a generat numeroase actiuni secundare de consultanta solicitate de cei mai importanti parteneri din program.