Investitii in viitor

Istoria a demonstrat ca intr-o economie in scadere companiile care s-au mentinut pe piata sunt cele care au investit in forta de vanzare.

Investitie inseamna:
Pasul 1: recrutarea unor persoane cu reale aptitudini pentru vanzari
Pasul 2: evaluarea echipei de vanzari
Pasul 3: stimularea echipei de vanzari prin training axat pe obiectivele companiei.

Multe organizatii bine intentionate stabilesc bugete pentru training, fara sa stie insa daca profilul angajatilor corespunde cu ceea ce se asteapta de la ei.

Totul incepe cu recrutarea acelor candidati a caror personalitate este "orientata spre rezultat".

In functie de propriile obiective, compania se poate indrepta fie spre candidatii potriviti pentru vanzari directe sau spre cei care pot dezvolta o relatie pe termen lung cu clientii, in vederea viitoarelor oportunitati de up-sell.

Media Mix Consulting detine si ofera instrumentele psihometrice necesare evaluarii candidatilor si angajatilor.

Investind in forta de vanzare, investiti in viitorul companiei.