Stim permanent unde ne aflam

Identificam problemele si solutiile. Utilizam metode diverse pentru a le testa validitatea. Evaluam permanent progresele. Estimam si masuram efectele.

Instrumentele noastre sunt:

  • Vizitele duble pe teren cu angajatii a caror activitate urmeaza sa o perfectionam, pentru ca intelegem cum functioneaza sistemul specific clientului.
  • Focus grupuri dinamice, pentru ca asa identificam probleme sau testam valabilitatea unor posibile rezolvari.
  • Observarea, la locul de munca, a activitatii care trebuie imbunatatita, pentru ca ne ajuta sa intelegem compania client si profilul clientilor acesteia.
  • Testarea cunostintelor angajatilor, pentru ca ne simplifica munca.
  • Testele de inventar psihologic, care ne arata potentialul grupului evaluat.
  • Interviurile "fata in fata", pentru ca ne dezvaluie probleme adesea ascunse.
  • Sesiunile de brainstorming, deoarece genereaza solutii neasteptate.
  • Chestionarele de satisfactie (auto-completabile sau nu), pentru ca masoara relatiile din punct de vedere statistic.
  • Actiuni tip Mystery client, pentru ca transforma in matematica simpla relatia calitativa dintre companie si client.